Covid-19 халдварын үеэр дэлхийн нийт эдийн засгийн үзүүлэлт буурсан ч түүн дотор эсрэгээрэээ өсч буй салбар харагдах болсон нь эдийн засгийнханы бас нэгэн ярианы сэдэв болж болж байна.
Хөл хорио тогтоож олон нийтээр цуглахгүй болсон нь энтертайнмент салбарт хамгийн хүнд цохилт болсон. Харин энэ салбарынхан уналт дундаас цоо шинэ олон үйлдвэрлэлийг төрүүлж байна хэмээн сайшаагдаж байна. Бүр Covid-19-ийн үеийн соёлын үйлдвэрлэл гэх шинэ нэр томъёо ч гараад амжжээ. Энэ нь уламжлалт шийдлүүдийг давсан шинэ төрлийн соёлын шийдлүүдийг бий болгож буйгаараа давуу талтай юм. Мөн шинэ уриалгуудыг гаргаж, эерэг сэтгэхүйг нэмэгдүүлж байна хэмээн шинжээчид ам сайтай байна. ТВ үзэхээ бараг болиод байсан үзүүлэлт мөн нэмэгдсэн нь шинэ төрлийн олон энтертайнмент үйлдвэрлэлүүд нэмэгдэж бууйтай холбоотой. Хамгийн гол үзүүлэлтүүд нь жирийн үед маш их хэмжээний хөрөнгө зарцуулж байж их хшиг олдог байсан бол зарцуулалт багатайгаар, олон дагалдах бизнесүүдийг хамт хөгжүүлэн ашиг олж байгаа гэнэ.